Tänään käytiin mielenkiintoinen keskustelu. Siinä kävi viimeistään minulle selväksi kuinka paljon tämä meidän suhteemme on muuttanut Mirrin pukeutumistyyliä. En ole luonut mitän uutta, en varsinaisest luonut hänelle tyyliä ... olen vain kaivanut olemassa olevan tyylin esille.  Käskiessäni Mirrin pukeutumaan naisellisesti olen rohkaissut häntä ja antanut tilaa hänen tyylitajulleen. Kun Mirri aikaisemmin pyrki peittämään muotonsa, niin nyt hän tuo naisellisuutensa esiin ja käyttääkin sitä hyväkseen tarvittaessa Olemme useamminkin keskustelleet tästä pukeutumisen vaikutuksesta kaupoissa. Samassa kaupassa Mirriä sinutellaan kun hän on farkuissa ja teititellään hameeseen pukeutuneena. Olen toki itsekin huomannut, että pukeutumiseni vaikuttaa kaupassa siihen minkä hintaisista tuotteista lähdetään liikeelle. Farkut tai puku, se vaikuttaa. Osin kyseessä on myyjän ammattitaidosta mutta tuo teitittely puoli häiritsee. Minusta kun teitittely on normaali tapa puhua tuntemattomalle ihmiselle, varsinkin itseä iäkkäämmälle.

Parasta on se, että Mirri nauttii naisellisesta pukeutumisesta ja sen tuomasta hyödystä. Kenties olen saanut jotain hyvääkin aikaan.

Monta asiaa taas yhdessä lyhyessä mylläkässä. No jospa siitä jotain järkevää irtoaisi lukijalle.

N