Taas kerran heräsi mielessäni kysymys siitä, että mikä minua oikein viehtoo tuossa mirrin esittelyssä ja miksi haluan hänen pukeutuvan vähemmän peittävästi määrätyissä tilanteissa. Tosiaan olimme aamupalalla eräässä kahvilassa, mirri minihameessa, stayupeissa ja punaisissa stringeissä. Olin nimenomaan käskenyt tuon värin. Hän valitsi syrjäisimmän pöydän ja piti takkia sylissään, kunnes käskin laittamaan sen kolmannelle tuolille. Tilanne viehätti minua, ellei jopa kiihottanut. Meitä palveli hyvin nuori naismyyjä ja minä keskustelin hänen kanssaan, kuten olin sanonut mirrille. mirri puhui vain minulle. Valitsin hyllystä muutamia kenkiä jotka saattaisivat sopia mirrille, hänellä on todella sirot jalat, korkeakorkoisia ja räikeitäkin väriltään. Myyjä oli kohtelias, etsi parit niistä mitä halusin mirrin kunnolla kokeilevan, tiesi onko jotain kenkää mustana. Harmi, että sopivaa paria ei löytynyt. Samoin toisessa liikkeessä minä keskutelin myyjän kanssa, millaisia vaatteita olen mirrille etsimässä. No paljon oli vielä konteissa tulemassa satamasta, lakon takia myöhässä. Mukavaa kuitenkin oli. Se hame oli kai pvctä hyvin lyhyt, tiukka ja miellyttävä. En pistänyt mirriä esittelemään sitä minulle myyjän edessä vaan kävelin hänen luokseen sovituskopille. Mutta sekin tulee vielä tapahtumaan. Tuohon pitää löytää sopiva yläosa.. vaikka lyhyt jakku, juuri rintojen alle pitkillä hihoilla. Ja alle sopii punainen catsuit, jalkaan korkkarit ja sitten kaulapanta. Nam. Pääsiäisen jälkeen jatketaan etsintää muutamassa kaupassa.

Eilen sitten käskin mirrin palata saunasta päällänsä vain korkkarit, minihame ja paita, ei mitään muuta. Kerrostalossa kuitenkin noita käytäviä ja portaita on. Sauna-ajan loppumisen aikaan hymyilin mielessäni ... mietiskelin kuinka hän kuuntelee onko käytävässä ketään ja taas rappujen alla.

Viikonloppuna on tatuointimessut Helsingissä. Sinne mirri menee katselemaan korkkareissa ja lyhyessä farkkuhameessa. Toivottavasti kerää katseita.

En oikein tiedä onko tämä pelkkää vallankäyttöä höistettynä palalla nöyryyttämistä vai silkkaa toiseen projisoituvaa exhibitionismia. Nautinnollista kuitenkin.

Omistaja