Yllättäen todettiin eilen kummatkin olevamme tänään samassa kaupungissa. No nopeasti piti laittaa aikataulu uusiksi, että kerkiää aamupäivästä tavata.

mirrillä oli aamulla hommaa ja hain hänet sieltä hotellille. Matkalla käytiin apteekissa - minä ostin pari oikein pitkää injektioneulaa, ihan varmuuden vuoksi. Ajomatkan aikana annoin keskellä kaupunkia käskyn riisua sukkahousut ja pikkuhousut pois. Autossa muutenkin kivaa katseltavaa moinen puuha ja nyt vielä mirrillä oli menkat päällä. No se ei minua haitannut myöskään aulabaarissa mihinkä istuimme juoman ajaksi juttelemaan ... itse join pienen oluen ja mirrillä otin jonkun alkoholittoman Collinsin. Minulla ainakin oli mukavaa juttutuokiomme aikana ja välistä hyväillä mirrin reisiä. mirri kyllä oli asioista vahvasti eri mieltä. No aikanaan mentiin huoneeseen ihan kiltisti.

Läheisyyttä ja halaamista oli kummatkin kaivattu kovasti ja minun tulkintani mukaan mirri tunsi kesällä olonsa epämukavaksi liian pitkässä hihnassa. Kaiken maailman höpöttelyn ja torkkumisenkin välillä piiskasin mirriä sidottuna, ihan vain solmuisella naruruoskalla. Pari iskua oli kyllä kovia. Nännit saivat tuntea taas hampaani ja fritsukin oli pakko tehdä näkyville ... pieni kylläkin.

Paljon puhuttiin pukeutumisesta. mirri kun tunsi kesällä hassuksi pukeutumisen käskyjeni mukaan kun emme edes viikottain olleet missään yhteydessä. hän halusi hamesäännöstä luopumista ja katsomista paljonko sitä tulee käytettyä. Minä taas puhuin mahdollisuudesta siirtyä 6 kuukauden ehdottomaan hamekauteen.

Jotain edistystä sentäs oli tapahtunut ..mirri pissasi vaikka olin vieressä ja levitin hänen jalkojaankin, nousi kyllä seisomaan kun aloin itse pissata. Tähtäyspisteenä oli kyllä pönttö jalkojensa välissä Nauru

Mukava hetki päivällä oli kyllä

Omistaja