Aamulla yhdeksän jälkeen olen jo liikkeellä, suuntana kaupungin itäpuolen seksiliike, kaukana kotoa ja toiveissa ah niin ystävällinen naismyyjä ja hiljaista.


Matkalla oli monenlaisia kauppoja katsella ja nälkäkin tuli, siis syömään. Loppui se keittolounaskin ja oli mentävä listan mukaisille ostoksille.


Miesmyyjä, miesasiakkaita ja minä... taas!! Missä se tasa-arvo on silloin kun sitä kaipaisi!! Siellä oltiin, kuka mitäkin etsimässä, ei tullut vilkuiltua mitä muut ovat vailla. Minun tuurillani tavaroita ei löydy. Myyjän luokse vain kysymään ja hän ensimmäisenä kysyy, että tarkoitinko nänninipistimiä ja silmälappuja, näyttäessäni ostoslistaa. Joo, muutkin kyllä kuuli, jotka odottivat vuoroaan kassalle asioimaan. Miksi ihmeessä heitä juuri puolelta päivin siellä piti olla. Siinäpähän jäivät odottelemaan vuoroaan, minun saadessa hyllyille apua. Mitään haluttuja tavaroita ei ollut, se on netin tarjonta erikseen. Korvikkeet otin naama punaisena, paitsi sitä ainutta mitä olisin halunnut, anaalihelmiä. Niitä ei ollut kuin kalliina ja moottorisina versioina.


Tämä kokemus eli nöyryytys ja nolostelun huipentuma, maksoi yli 40 euroa. Luultavasti ne helmetkin pitää jostain hankkia, mutta vain tilaamalla. Tällä hetkellä seksiliikkeissä käyntikiintiö on ehdottomasti TÄYSI. Taidan vältellä koko Itäkeskusta*virn*.


Olen toivottavasti tehtäväni tehnyt eli kuitannut rangaistukset marraskuulle asti. Nyt pitäisi olla halia ja syliä tarjolla. Tänään korvikepäivänä teetä ja musiikkia.

mirri