Niin se vain on, uskoi sitten joulun sanomaan tai ei.

Torstai oli viimeinen työpäivä, joten aikaa rauhoittua ja miettiä on ollut. Ja vähän edellisten leikkien jälkeen olen omia himojani ja toimintaani miettinyt. Mikä minua ajaa viemään toinen omien rajojensa rajoille. Miksi minun täytyy niin vahvasti kokea se valta subiin. Miksi ei riitä ne sinänsä isot muutokset mitä olen tehnyt. Miksi vielä muuta.

Kun sen tiedän, ettei kysymys ole ruokahalun kasvamisesta syödessä. Ei, kysymys on perimmiltään siitä mitä minä oikeasti haluan. Vähän olen epäillyt, että se sadisti sisälläni ei pysy aloillaan niin kiltisti kuin olen kuvitellut. Alistajan elämää sorkkii pieni sadisti.

No minä nyt kyllä itse nautin kaikesta mitä teen Hymy Ja toivon mirrin nauttivan vällyjen alla siitäkin mitä vihasi tapahtumahetkellä. Viaton

Ja tämän asian suhteen en tee uudenvuodenlupauksia. Yritän vain luoda seuraavan tapaamisen olosuhteet otollisiksi hänen mieltymyksiään ajatellen. Kevät kuitenkin tulee talven jälkeen ja terassikausi on nöyryyttämisen kulta-aikaa.

Omistaja