mirri mainitsi ihmetteli tuota rohkeutta tai riskinottoa. No oli parikin juttua, joita se olisi voinut koskea, jotenkta tartti oikein kysyä.Nolostunut Ja kysymys oli asiasta mikä on ehdottomalla Ei-listalla, eli hengityksen kontrollointi. Ja sitäkään en tehnyt mutta jotenkin tulin ottaneeksi mirrin polvien päälle piiskattavaksi vitsalla ... ja siinä nyt vain sujautin vyön kaulan ympäri .. annoin hänen tuntea sen .. en sen enempää. Siitä jäi ajatus mieleen, että paljonko hän oikeastaan luottaa minuun pelosta huolimatta. Ja leikin tuiskeessa pistin käden kaulalle... puristamatta, mutta se oli siinä. Seurasin ilmeitä ja jatkoin puuhiani - siis panemista. No mirri katseli minua tiukasti - odottaen mitä siitä seuraa. Mainittakoon ettei hän ollut sidottuna. No minä nautiskelin katseesta, missä oli mukana hiven pelkoa ja paljon jännitystä, nautiskelin, koska hän ei tehnyt mitään estääkseen minua. Hymy Ja siitä olen enemmän kuin iloinen. Kaikesta huolimatta hän luottaa minuun - kenties enemmän kuin haluaisi. En silti aio viedä asioita nopeasti äärirajoille - vaan nautiskella vallasta minkä olen saanut.

Omistaja